Senin, 02 Juli 2012

BIDADARIKU SYURGAKU




Kamu telah tinggal dalam hati dan  takkan ku lepas lagi tetaplah kau di sini
Kamu bagaikan bidadari dan takkan turun ke bumi dan menetap dalam nadi

Kamu wanita pilihanku kau  cinta matiku hiduplah bersamaku
Kamu rerahkan ambisiku menepiskan khilafku hindar dari syurgaku

Bila kita bersama kita kan bahagia
Kan ku dendangkan lagu itu hanya untuk mu.
Bila engkau pergi bawa ku bersama mu
Karna ku setia padamu
Ku mohon padamu  jadilah pengantinku
Aku takut  kehilangan mu

Bila kita bersama kita kan bahagia
Kan ku dendangkan lagu itu hanya untuk mu.
Bila engkau pergi bawa ku bersama mu
Karna ku setia padamu
Ku mohon padamu  jadilah pengantinku
Aku takut  kehilangan mu

Bila engkau pergi bawa ku bersama mu
Karna ku setia padamu
Ku mohon padamu  jadilah pengantinku
Aku takut  kehilangan mu
Karna aku takut kehilangan mu…
Karna aku takut kehilangan mu…
Karna aku takut kehilangan mu…

Lyric lagu di atas adalah lagu yang menggambarkan isi hati kekasih ku yang sekarang sudah menjadi suami ku,,,
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar